عطر خیالت اینجاس


قلب سرد اما اتشین دخترک

این وبلاگ حرف دلمه دل شکسته من

هوای تو دارم            به یاد تو هستم

فضای اتاقم بوی تو دارد       عطرت اینجاس

یادت اینجاس               خیالت اینجاس

به یاد دارم             گرمی دستانت

گیرایی چشمانت      فروزانی عشقم

سردی نفس هایت        نگاه خیسم

اغوش امنت          بوسه های اتشینت

همه را بردی       تنها خاطرت ماند

تنها یادت ماند            تنها من ماندم

به یاد تو                به عشق تو

وجودم شد فقط تو          من شدم تو

و تو شدی خیال من           رویای من

رویای دس نیافتنیم         ارزویم

هرچه تلاش کنم من تو ما نمیشویم

در حسرت وجودت

 



نظرات شما عزیزان:

behnam
ساعت16:41---4 بهمن 1393
LIkE

قرقی وروجک
ساعت19:15---3 بهمن 1393
سلام نمیتونم بیام چتت چرااااا موتورهای جستجوگر هم پیداش نمیکنه خخخخخخخخخخخ

پاسخ:مشکل داره خخخخخخخخ دید تورو گفتم بیای واس این که نیای هنگیده خخخخخخخخ


قرقی وروجک
ساعت10:33---2 بهمن 1393
سلام عزیزم خوبی؟ من تو چت شانا میرم خواستی بیا موفق باشی در ضمن وبتم عالیه

روزگار نامرد
ساعت20:41---20 دی 1393
همیشه دلم می خواست کنار تو اروم شم
از این همه واحمه خلاص شم
پاسخ:خیلی قشنگ بود ممنون


دنیای خوب زندگی
ساعت20:37---20 دی 1393
سلام
وبگلاگت خیلی قشنگه
مرسی عزیزم
لطفا به ماهم سر بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 20 دی 1393برچسب:,ساعت 19:58 توسط blacke heart| |


Power By: LoxBlog.Com